Poza preferata/Favorite photo

Au trecut trei ani de la călătoria din Japonia, iar aceasta poză a rămas de atunci preferata mea. Sincer, nici nu știu ce anume face poza, preferata mea, o fi locul, o fi fetele din poză, culorile sau povestioara scurtă, dar amuzantă din spatele acesteia.DSC06722.JPG

Hai să vă povestesc care e treaba cu poza. Cu mult înainte să ajung în Japonia, tot vedeam prin anime-uri fetele îmbracate în uniformă de școlărițe. Erau îmbrăcate astfel toată  ziua, existând foarte rare momente când acestea purtau haine de stradă. Ce trebuie voi să înțelegeți din această treabă este: creatorii japonezi de anime-uri folosesc extrem de multe elemente din lumea reală, cum ar fi, locuri, magazine sau uniformele școlare sau cele de la anumite locuri de muncă în desenele lor, ceea ce în alte desene animate nu se întâmplă tocmai așa.

Dar să revenim la cele patru școlărițe. În Japonia, se fac anual, indiferent de clasă, excursii cu clasa. Nu știu dacă este o chestie obligatorie, ideea e că am văzut o grămadă de elevi de diferite vârste în grupuri, prima oară făcând o fotografie de grup, după care se sparg în grupuri micuțe și se plimbă prin parcuri.

Deja vazusem in prima zi din excursie elevi purtând uniforme din anime-uri și le-am și făcut poze, pe ascuns evident, voiam să fiu discretă și să-i prind în poze cât mai natural. La plimbare prin Parcul Nara, vedeam alte grupuri de elevi, cu diferite uniforme, erau de la alte școli cred, deci alte poze discrete.

Cu aceste patru școlărițe nu știu exact cum s-a întamplat. Ele veneau din fața mea, eu voiam să le prin cum se plimbă și râd, așa că am ridicat aparatul, mi-am fixat setările și înainte să apăs pe shutter, ele ”puff” s-au pus pe poziții și a ieșit această poză. Totul a fost spontan.

Când mi-am luat ochiul de la view finder, îmi dădusem seama ce s-a întâmplat. Fetele erau foarte vesele, deloc supărate că le-am fotografiat fără voia lor, iar eu am fost mulțumită de ce mi-a ieșit.

Evident că le-am tot mulțumit pentru ce au făcut și de fiecare dată când mă uit la această poză încă le mulțumesc fetelor pentru gestul lor.

Nu uitați să dați  1391840309.png canalului de YouTube, să dați 2015-10-21-1445455426-5159507-facebook_like_button_big.jpeg paginii de Facebook, și să mă urmăriți pe Instagram_App_Large_May2016_200 și wordpress-customisation-services-nz.

 

Three years have passed since the trip to Japan and this picture has remained since then my favorite. I honestly don’t know what makes this photo my favorite, it might be the girls, the colors or brief and amusing story behind it.

Let me tell you what’s the deal with it. Long before arriving in Japan, I’ve seen in anime’s, girls wearing school uniforms. They were dressed like that all day, with very rare moments wearing street clothes. What you have to understand is the creators of Japanese anime use a lot of elements from the real world, such as places, shops or school uniforms in their shows, which in other cartoons does not happen all the time.

But back to the four schoolgirls. In Japan, school kids, regardless of class, have class trips. I do not know if it’s a mandatory thing, but I saw a bunch of students of different age groups, first making a group photo, after that separating into smaller groups and having a walk through parks.

I had seen already in the first day of the trip, students wearing uniforms from anime and I took pictures, secretly obviously, because I wanted to be discreet and to catch them in a more natural state. Walking through Nara Park, I saw other groups of students with different uniforms, they were from other schools I guess, so this meant other discrete pictures.

I don’t remember how exactly it happened with these four girls. They came in front of me, I wanted to capture how they were walking around and laughing, so I raised my camera, I fixed everything and before pressing the shutter, “puff” they were posing and I took this photo . Everything was spontaneous.

Când mi-am luat ochiul de la view finder, îmi dădusem seama ce s-a întâmplat. Fetele erau foarte vesele, deloc supărate că le-am fotografiat fără voia lor, iar eu am fost mulțumită de ce mi-a ieșit.

Evident că le-am tot mulțumit pentru ce au făcut și de fiecare dată când mă uit la această poză încă le mulțumesc fetelor pentru gestul lor.

When I took my eye from the view finder, I realized what happened. The girls were very happy, not at all upset that I photographed them without their consent, and I was happy how my picture came out.

Obviously I thanked them then and I still thank them today for their gesture.

私はあなたの女の子は、この1日を参照してください願っています、ありがとうございました !!!

Don’t forget to  1391840309.png to my YouTube channel, hit the2015-10-21-1445455426-5159507-facebook_like_button_big.jpeg button on my Facebook page, follow me on Instagram_App_Large_May2016_200 and wordpress-customisation-services-nz.

 

Leave a Reply

