Winter Wonderland – Snowflakes

Vine Crăciunul!!!! Mai sunt trei săptămâni până atunci, dar eu am intrat de la mijlocul lui noiembrie în febra sărbătorii, mi-am decorat casa, am urmărit cu sfințenie filmele de la ora două de pe Diva Channel, am ascultat și miorlăit colinzi, iar cel mai distractiv lucru care l-am făcut, a fost manichiura cu temă de Crăciun…pe care evident că am să o împărtășesc cu voi.

Așa că MARE atenție!!! În fiecare marți și vineri, până la sfârșitul anului am să postez tutoriale având ca temă cea mai minuntă sărbătoare.

Dacă doriți să le urmăriți nu uitați să dați  1391840309.png canalului de YouTube, să dați 2015-10-21-1445455426-5159507-facebook_like_button_big.jpeg paginii de Facebook, și să mă urmăriți pe Instagram_App_Large_May2016_200 și wordpress-customisation-services-nz.


Christmas is coming!!!!! Three more weeks until then, but I felt the Christmas spirit sometime in the middle of November, I decorated my home, watched Christmas movies daily, listened and meowed carols but the funnest thing I did, was my Christmas themed nails…which I want to share with you.

So watch out!!!! Every Tuesday and Friday, until the very end of this year, I’ll post tutorials, containing this amazing holiday.

If you don’t want to miss a thing, don’t forget to  1391840309.png to my YouTube channel, hit the2015-10-21-1445455426-5159507-facebook_like_button_big.jpeg button on my Facebook page, follow me on Instagram_App_Large_May2016_200 and wordpress-customisation-services-nz.

Leave a Reply

